fredag 18 mars 2011

Bild och kommunikation...

(smileys från google får följa med)

Utifrån våra teoripass med Tomas Koppfeldt och hans artiklar Gör mig till bild och Bearbetning genom bildsamtal har en text blivit skriven... Jag har kopplat funderingarna till min undervisningsmiljö  och passar på att berätta lite om bildens ganska så fenomenala möjligheter till att göra livet lite mer begripligt! Nu skall jag lägga in dessa sidor på något sätt här på bloggen. Det blir spännande att se om jag får det att funka. Ett stort framsteg är ändå att tidigare hade jag med bävan närmat mig denna tekniska uppgift, nu skulle jag hellre beskriva mig som ett nyfiket frågetecken.
 Det går framåt! Det ligger som en sida ...

3 kommentarer:

  1. Hej
    Har varit ute och tittat på din webbsida. Här kommer några synpunkter på vägen;

    Jag tycker att sidan börjar ta form. Det man kan ha synpunkter på är att layouten förändras mellan de olika undersidorna.

    Jag tycker personligen att sidan ”kvistar” är fin där man via ”tumnagelbilder” på vänstersidan kan klicka upp stora bilder.

    Du kanske också ska ändra dina länkord i navigeringe. Teckningar och målningar (är så långt ord) arbeten eller galleri kanske.

    Sedan ska du lägga hemknappen längst bort till höger i navigeringen.

    Bra jobb
    /Måns

    SvaraRadera
  2. Hej! Känns mycket bra att i lugn och ro läsa igenom det du skrivit. Mycket intressant och bra! Du var också tydlig i din redovisning och drog ut essensen av vad du ville säga. Tack! Känns så roligt att få lite spännande och något som berör något annat.

    SvaraRadera
  3. Hej! Hur fick du in dina bilder i ditt bildspel här på bloggen?

    SvaraRadera