tisdag 26 oktober 2010

ett nytt försök

Nu tog jag två bilder på google som var renare i ytorna och då flöt bildfixet lättare. Men på något underligt sätt lyckas jag få arbetsfält att försvinna under tiden jag jobbar. Klickar och letar men till slut är det bara att börja om från början. Och är det för att jag klickar runt för mkt som programmet hänger sig eller har detta gratisprogram lite brister jämfört med photoshop?! Idag har jag jobbat utan imitationsstöd vid min sida... Men hur sjutton skriver jag ett vargyl? Detta behöver redigeras... undrar om jag kan fixa det?

3 kommentarer:

  1. Vilket häftigt resultat och jag måste säga att din blogg har utvecklats helt otroligt. Mycket tydlig och fin. Gillar dina två motsatta bildspel- två så helt motsatta konstnärer i vardera änden av bloggen. Den blå ytan ger också en vacker och betydligt lugnare yta än du hade förut. Ser proffsigt ut!

    SvaraRadera
  2. Wow! Jag håller med Anna. Din blogg ser mycket mer proffsig ut !

    Hälsningar/Celine

    SvaraRadera
  3. Det börjar hända grejer här!!!

    Bra jobb!

    /Måns

    SvaraRadera